förlåt!

förlåt för att jag uppdaterat väldigt väldigt dåligt! men min dator har varit trasig och inne på lagning och jag känner inte för att blogga här på min pojkväns dator. han vet inget och kommer aldrig få veta nåt!

jag har gått ner 5 kg sen jag skrev här sist, jag väger nu 52 kg och jag är 1,79 cm. det var en som frågade det här i bloggen så nu vet du! :))

jag har inte vart i skolan särskilt mycket det senaste tiden, jag orkar inte. jag pallar inte sitta där mitt huvud funkar ändå inte. Jag har mest umgåtts med min bästa och underbara pojkvän. fast jag klarar inte av hans jävla tjat om mat och skit. fast nu har han vart sjuk i veckan så han har inte ätit mycket alls eller orkat klaga på mig! så det är bra! :)

uppdaterar snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0