jag är fulast i världen

jag hatar mig själv!
jag hatar varenda liten del av mig. jag är så himla tjock, jag är så ful jag är så äcklig jag kan ingenting. jag hatar verkligen allt som har med mig själv att göra! när jag gick hem idag ville jag bli påkörd av en av alla bilar som åkte förbi mig. varför slängde jag mig inte bara framför en av dom? för att jag inte kan nånting. :'(
jag tror till och med att min pojkvän tycker så,
han säger att jag är fin och massa men varför tjatar han hela tiden om hans kompis flickvän då?
hon som tydligen är så snygg och blablabla. jag orkar inte! är han tillsammans med mig för att han tycker synd om mig?
fuck life.




Kommentarer
Postat av: mg

Fina du, du är säkert tusen miljoner gånger snyggare än hans kompis flickvän! Du förtjänar bättre <3

2008-12-09 @ 14:39:35
URL: http://stayperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0