tränatränaträna

sådär. jag var i skolan! jag var där! jag är så stolt över att jag gick dit! det var väldigt kämpigt. att träffa alla igen efter att inte ha sett dom på flera veckor. det var helt okej ändå att vara där. jag pratade med min mentor om min frånvaro och det finns tydligen 1 miljon sätt att fixa allt jag ligger efter i! det känns så himla skönt! :)
och jag och tjejerna i klassen ska börja spela innebandy på tisdagar xD
vi suger på innebandy allihoppa men det är motion och kul, (säger dom xD)
så nu har jag ändå någonting att se fram emot ; MER TRÄNING!!!
yoga på onsdagar, och träning på gymmet när jag har lust och ork!
nu ska jag till vårdcentralen om en timme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0