sjukt jobbig kväll

bowling igår. jävlar vad jag inte mådde bra! :(
när alla kom hit först började vi med att dricka öl, och mer öl, och ännu mer öl, kcal i mängder.
ångest ångest ångest. jag kunde inte tänka på annat på hela kvällen, så jag var helt ur fokus och dessutom full.
sen skulle vi äta. klockan vart efter 7 och jag äter inte efter 7!
noway! men dom tjata och tjata så jag bad dom köpa med en sallad.
dom köpte en med skinka, mängder av ost och sås på. jag åt brödet jag fick med.
pojkvän blev ledsen och frågade vad det är, jag berättade för honom att jag inte kan äta. det går inte. jag stoppar bara fingrarna i halsen. då blev han jätte ledsen och sa förlåt för att han pressat mig att äta.
HAN visste ju redan innan hur det är med mina matvanor, så han borde tänkt lite. :(
och imorse när vi gick upp skakade hela jag och jag mådde jätte dåligt.
och så frågar killen om det är för att jag inte ätit? ja men självklart? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0