regn.

ojoj kom nyss hem från innebandyn. det var skönt att röra lite på sig, men verkligen INGEN av oss var bra på det. vi sög rent ut sagt xD men det var kul! ;)
min kompis ville ha med mig upp på stan. jag orkade verkligen. och det ös regnar ju. ischusch!
han blev nog lite sur. men jag orkar inte oroa mig över det just nu!
imorgon har jag körlektion. jag har så himla ont i halsen och har inte kunnat öva på sångerna vi ska kunna heller. jävla lucia sånger som ingen har hört förut! jag vill ju sjunga tipp tapp låten och staffan var en stalledräng. men nej, vi ska sjunga en låt på latin??? varför?? vi ska iofs sjunga andra låtar också men ändå!
jag måste köpa en luciaklänning. vart köper man såna? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0