pojkvän = surpuppa

jag har vart väldigt upptagen idag!
igår kväll kom pojkvän hit och vi myste lite och sen började vi bråka och sov på varsin sida av sängen.
han var jättejättejätte arg! för att jag sa att det inte ÄR snyggt med en råtta på benet.
han ska tatuera in en råtta. suuuck. men sen mitt i natten vaknar jag i alla fall av att han håller om mig.
tror han gjorde det i sömnen dock för han var så himla sur xD
jaja, och idag så skulle jag vara i kyrkan kl.8 för att öva till lucia som vi ska ha i skolan imorgon.
jag är så jävla nervös! jag ska sjunga solo och baha, jagkommer svimma xD
så där har jag vart hela dagen, sen så fixade jag massa inför ikväll då vi ska ha glöggfest
glögg är det så jävla mycket kcal i så jag tänker inte ens gå nära den där jävla glöggen xD
nu ska jag hoppa iväg igen! mycket och stå i så här vid jul. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0