kul med sång ;D

hejhopp!
förlåt för den dåliga uppdateringen. igår efter vår luciafirande så ville min körledare prata med mig och han tyckte verkligen att jag borde satsa på sång så han, jag, pojkvän + hans band åkte till stockholm där pojkväns band skulle provspela för en musikal. och dom ville höra mig sjunga och dom tyckte jag var jätte bra och jag ska få åka tillbaka dit och sjunga mer när jag är mer beredd och sånt! känns jätte kul! :D
men igår åt jag! för att orka hela dagen så fett mycket ångest. och vi sov på hotell inatt så det var hotell frukost imorse, kunde väll inte skippa den så jag åt massa där också. så ännu mer ångest och jag känner mig fetare än någonsin. måste börja ta tag i det här nu på riktigt!
TRÄNA MASSOR!
jag hatar att vara fet!
nu ska jag iväg och ha singstar kväll med flickorna! bye :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0