julklappar

nu ska jag och mamma gå på stan och jag ska visa vad jag vill ha i julklapp.
en prefekt kropp?
ska kolla om dom har det på stan, annars vill jag nog inte ha nåt ;)
jo faktiskt. för jag äger ingen våg. jag har vägt mig på gymmet. jag vill ha en våg! jag kanske kan köpa en själv i och för sig. jag har bara glömt bort det. :s
jag ska strejka förresten xD jag ska inte ta kontakt med pojkvän. för jag känner mig så himla på! vill ha nåt får HAN höra av sig. jag känner mig så himla dålig när jag ringer och smsar massor. nu får vi se hur lång tid det tar innan han faktiskt bryr sig om hur jag mår och vad jag gör! ;)



make my dream come true.

Kommentarer
Postat av: Anna

vill ha julklappar nu !

2008-12-07 @ 16:51:26
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0