hos pojkvännen

gud! igår hade jag en sjukt jobbig dag. först var jag i skolan,
sen hade jag kör! min kompis ska va lucia! :D
sen hade jag möte på skolan, elevrådsmöte.
efter det pratade jag med in mentor om att jag inte kommer hinna göra klart alla arbeten som man ska. vi löste det!
sen gick jag och min vän på stan och köpte julklappar och lucia linne.
sen träffade jag pojkvännen och vi var så trötta så vi åkte hem till honom och sov.
och det är varför jag inte bloggade igår.

jag hann helt enkelt inte äta igår så igår blev det massa vatten och idag skakar min kropp. jag fick i mig en gurkbit så det börjar gå över lite!
pojkvännen åt chips igår. jag mådde illa utav att bara ha dom nära mig.
euuw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0