döda mig

jag vet! jag har vart sämst på att uppdatera!
men jag är värdelös jag är så jävla värdelös.
jag är inte värd nånting. jag är inte värd att leva.
jag har varit otrogen, pojkvän tror att jag inte kommer ihåg det, för det är vad jag har sagt att jag inte minns vad vi gjorde men att killen som jag strulade med sa att vi gjort det och han var inte lika full. så han borde minnas.
men jag minns! jag minns allt.
vi hade nästan sex.
jag var jätte full! men jag kommer ihåg. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST!!!!
skjut mig i huvudet någon snälla!?
första gången på 3 år jag skadar mig själv.
ångesten var för stor igår, jag tog ett rakblad och tryckte. jag tryckte hårt.
älskar att den smärtan tar över det som gör så ont av min ångest.
kommer jag någonsin sluta gråta?


Kommentarer
Postat av: stephanie

du är inte värdelös, gumman

2008-12-16 @ 13:56:03
URL: http://perfectsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0