försent!

jag läste nyss en av mina kommentarer här på bloggen, det stod att jag inte skulle spy mera. att jag aldrig mer skulle göra det. det är försent.
jag & en kompis kollade på film och vi åt, nästan bara frukt men endå!
när han gick hem var det första jag gjorde att ställa mig i duschen.
jag tror inte jag fick upp allt nu heller så nu har jag sån ångest!
fan!
och jag tror det är som det stod i kommentaren att det blir till en vana nu att man stoppar i sig massor och sen åker det upp igen. fasiken!

Kommentarer
Postat av: Peanut

Åhnej. Snälla fastna inte i mia-träsket. Det är bara desruktivt! Om du bläddrar tillbaka lite i min blogg så ser du hur dåligt jag mådde när jag tillexempel hetsade och spydde tre-fyra gånger om dagen. Nästa gång du känner att du måste spy lova mig att du går en promenad istället och försöker slappna av. Okej?

2008-08-08 @ 00:31:08
URL: http://sugarcovered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0