aldrig mer brago

min kompis var här förut. hon mådde inte så bra. killproblem.
så vi satt på balkongen med en kopp te och cigg. det var jätte mysigt.
jag tror fanny mådde bättre efter vårt samtal också :)
MEN jag åt jävla bragokex.
och när jag hade stoppat i mig 10 kex så kollar jag ju mycket kcal det är i dom och det är 30 jävla kcal i varje kex!
300 kcal på 10 kex!!! fan vilken ångest jag fick. men fanny var ju här så jag kunde inte slinka in i duschen lixom och spy upp skiten. så där satt jag med en fet klump i magen! ååh.
jag åt inget mer idag. som ni kanske förstår. och nu ska jag sova.



UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh jag åt också massa brago kex för några dagar sen! hatar.

2008-08-22 @ 08:34:26
URL: http://anadiary.webblogg.se/
Postat av: l

ja! :( uschusch! men det är gott. :((((

2008-08-22 @ 14:47:02
URL: http://lovepainbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0